spring illustration

spring illustration

środa, 18 listopada 2015

Katowicki Rynek Smaków - lipiec

Kolejne ujęcia z Katowickiego Rynku Smaków. To chyba moja ulubiona cykliczna impreza i ze smutkiem przyjęłam wiadomość, że foodtrucki w październiku przyjechały ostatni raz w tym roku:( Nie pozostaje mi nic innego, jak grzecznie czekać do kwietnia. Od czerwca pojawialiśmy się na niej regularnie, za każdym razem próbując nowych potraw. Na ostatnią edycję udało mi się nawet ustrzelić w facebookowym konkursie bon na darmową porcję :) No i jak tu nie jeść???
Rekin pałaszował francuskie tosty, Iris srogą zapieksę, ja natomiast skusiłam się na potrawkę w indyjskim stylu Butter Chcken z kuskusem, dopchałam się pierożkami dim sum z kurczakiem i kolendrą. Żarłoki w akcji :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz