spring illustration

spring illustration

wtorek, 7 stycznia 2014

Instagram it!

W ramach podsumowania  minionego roku prezentuję parę zdjęć z mojego profilu na Instagramie. Naprawdę lubię tą aplikację- daje mi przede wszystkim możliwość poznania i komunikowania się z ludźmi z całego świata, a nie tylko nałożenia na foty z telefonu różnych filtrów (o czym, jak się przekonałam, nie każdy wie :/)
Okres świąteczny roku 2012- właśnie wtedy "odkryłam" Instagram ;)

Z końcem roku padła również decyzja- wracamy do natury! Jednak drugi raz bym tego nie powtórzyła... powrót do blondu był wielomiesięczną walką o kolor....

Kocham nasze morze! Co prawda jest chłodne i burzliwe, a pogoda bywa kapryśna, ale dla mnie jest najbardziej urokliwe na świecie!

Ubiegły rok minął pod znakiem towarzyskich spotkań. Uwielbiam moją ekipę, to grupa wspaniałych, radosnych i wyrozumiałych ludzi :) No i dobrze zjeść (a także wypić ;)) też lubi, a co!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz